duminică, 3 ianuarie 2010

Colectie cu Declaratiii de Dragoste III


Colectie cu Declaratiii de Dragoste  III

Sa scriu doar un simplu Te iubesc ar fi prea putin pentru ceea ce simt ... ar fi prea fad ... prea lipsit de puritatea care ne caracterizeaza.…Sa ma visez cu tine de manuta dupa atata timp…6 luni care au trecut ca secundele ... acum cand ne uitam in urma ... si inainte si vedem ce putin a mai ramas pana cand ne vom intalni..cunoaste ... De fapt ceea ce conteaza - SUFLETUL-il cunoastem de la inceput. Din momentul in care ... intamplator ... sau poate ca nu ... am intrat pe nickul tau ... si ti-am dat binete ... ti-am aratat apoi cat de frumoasa poate fi viata ... te-am ajutat sa revii pe drumul cel bun ... Si pentru asta ce am primit in schimb? Ceva nesperat ... pentru ca ceea ce am facut ... a fost pentru a te ajuta ... in niciun caz pentru a fi recompensata ... Dar tu ... mi-ai dat cel mai minunat cadou: inima ta. Ti-am promis ca o sa am grija de ea si o sa ti-o inapoiez cand ne vom vedea ... Oricum am facut schimb de inimi ... de suflet ... de tot ce e mai frumos si mai pur..Si stii de ce? Pentru ca totul e altfel ... e ceea ce ne doream amandoi ... dar nici macar nu aveam puterea sa speram ca dragostea poate fi atat de frumoasa ... Zilele trec mai repede de cand te cunosc..munca e mai usoara; vocea ta calda ma face sa tresar de fiecare data ... micile noastre secrete -DEJA- ne apropie si mai mult.
Te iubesc, 


Ti-am spus vreodata ca te iubesc? Ti-am spus vreodata cum te iubesc? Nu? Atunci ... Te iubesc! Nu e destul?... sa-ti spun cum te iubesc? cum te iubesc ... lasa-ma si da-mi ocazia sa-ti arat ... te iubesc enorm cum nu am iubit pe nimeni ... poate crezi ca nu e destul, te iubesc cum numai un inger poate iubi ... te iubesc cu privirea te iubesc cu sarutul ... te iubesc cu trupul ... te iubeste chiar si fiinta mea ... Ma crezi ca te iubesc? Ce asi mai putea spune? Te iubesc eu ... Nu mint cand iti spun ca te iubesc, nu mint cand iti spun ca imi lipsesc imbratisarile tale, tandretea ta, sarutarile tale tot ceea ce esti tu. In scurt timp am inceput sa iubesc un suflet minunat un suflet care merita ceva mai bun decat ceea ce iti pot oferi eu in acest moment. As vrea sa pot pleca cat mai departe sa uit unde sunt, sa incep o viata noua alaturi de tine.
Te Iubesc!



As vrea sa-mi spui doar: "Te Iubesc",
Si-ti jur pe dumnezeu de sus
Caci dupa aceea cat traiesc,
Voi fi a ta caci "Te Iubesc"
Si-o lacrima din ochii tai de-ar curge,
Intreg univers ar plange
Caci eu ... ti-o voi plati cu sange.


Recomandari :
Declaratii de dragoste

Adauga un comentariu