duminică, 8 ianuarie 2017

Mesaje de Noapte Buna – pentru persoana iubita



Somn usor …

1. In acest moment 3,7miliarde de oameni dorm, 2,3 milioane se indragostesc, 4,1miliarde mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest sms. NOAPTE BUNA !


2. Pe aripi de fluturasi, vine-n zbor un ingeras, ghici ce are pt.tine? un pupic dulce de la mine, ca sa dormi si tu mai bine. Noapte buna !

3. Acum cand mii de stele itzi zambesc,cand noaptea iar se lasa, un somn dulce itzi doresc si un ingeras sa te pazeasca….


4. Nu te gandi la mine … sunt in ochii tai … in mintea ta … in inima ta … in sufletul tau … oriunde … totusi daca ma vrei … doar inchide ochii si asculta ce iti spun … mi-e dor de tine … noapte buna …

5. Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, Noapte buna puisor

6. Daca sfarsitul acestei zile, ti-a adus o umbra recenta in inima ta, sper ca urarea de nopate buna iti va incalzi inima…


7. Noapte buna somn usor ingerasii te-nconjor de la luna noapte buna iar de la micuta stea un sarut din partea mea.

8. Noapte buna somn usor sa visezi un puisor,puiul cela voi fi eu ,vreau sa ma visezi mereu.....

9. Pe valul mari si al dureri te voi astepta mereu cu un vis de aur si smaralde iti voi pune in par ca u esti tot ce-mi doresc fara tine as muri (te iubesc) te voi astepta mereu ingerasul meu somn usor lacrimi imi curg de dor dar ce sa fac nu ma uita noapte buna.:x

10. Intre un milion de zile de ieri si un milion de zile de maine exista un singur azi. Si n-as putea sa-l las sa treaca fara a-ti spune te iubesc. Noapte buna!


Adauga un comentariu